sobota 9. února 2008

Den 5, Mae Wang - Bamboo rafting

Finále dnešního výletu je asi nejakčnější, rafting na bambusových vorech. V přístavu je už připraveno spousta vorů, které chlapy svazují s bambusových klád. Ani nemáme moc času na rozkoukání a už se jede. Ve předu stojí kormidelník, pak sedí holky a na konci jsem já, jako druhý pohon. Ze začátku je to taková oddychovka. Plujeme relativně pomalu, pak přijdou peřeje na kterých mám občas co dělat, abych se udržel na voru. Míjíme i stádo slonů, které přivedli mahouti na koupel. Obeplouváme je opravdu dost těsně a jen čekám až mě nějaký z nich zcáká chobotem. Opravdu super okamžik, kvůli kterým stojí za to cestovat. Škoda jen, že
místo bidla nemám v ruce foťák. Poslední peřej je opravdu drsná, skoro metr vysoká. Takže když se k ní blížíme nemám vůbec dobrý pocit a říkám si jak tohle dopadne. Vor částečně mizí pod hladinou, tak jsem až po kolena mokrý a navíc jsem si o kámen docela přimáčknul jeden prst, ale propluli jsme. Po docela dlouhý době připlouváme na konečnou, kde se vory rozebírají a náklaďáky vozí nazpět. Pak už jen stejnou cestou zpět na hotel. I když se nám včerejšek dost líbil, dnešek ho s přehledem překonal. Za 370Kč jsme ani tak suprový výlet na celý den nečekali.

Žádné komentáře: