pondělí 3. března 2008

Den 28, Ostrov Cat Ba

Připlouváme na Cat Ba, což je největší ostrov v celé zátoce Halong. Hlavní město ostrova, kde budeme spát, je přesně na druhé straně, tak nás čeká ještě asi půl hodinová jízda busem po panoramatické silnici. Docela začínáme litovat, že jsme přeci jen nakonec nevybrali ten tří denní výlet s trekingem po ostrově, protože vypadá fakt nádherně. Je neuvěřitelně skalnatý. Jedna homole vedle druhý, akorát že tentokrát nad mořem. Přijíždíme do Cat Ba townu, kde je spousta vysokých hotelů namačkaných pod ještě vyššími horami. Atmo staré rybářské vesničky je už dávno pryč. Jako jediný, z celé naši lodě, nás
odvážejí do jiného hotelu, tak jsme docela rádi, že tam s námi počítají. Sídlíme až v pátém patře, tak máme solidní výhled do zátoky. Vyrážíme se na přístavní promenádu podívat na krásný západ slunce nad lodičkami. Dnešek byl fajn, akorát nás trochu mrzí, že nevyšlo žádné koupání, přeci jen jsme se na něj docela těšili, zvlášť, když tady mají být pěkné pláže. Tak snad zítra. Večeře je ještě trapnější než oběd. Zase jsme posazeni k velké grupě neznámých lidí a společných talířů s pochutinami je tak málo, že bude asi večer pěkný
hladík. Nějací amíci si stěžují, ale je jim to prd platný. Večer jdeme ještě na malou procházku ale je to tu takový vylidnění a nezajímavý, že jsme zpět na hotelu coby dup.